.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رویانیان به مجلس فراخونده می شود؛
اختیار توزیع بنزین بر عهده دولت است
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس در بودجه سال 1388 اختیار نحوه سهمیه‌بندی و توزیع بنزین را به دولت داد تا بر این اساس تصمیمات لازم را به نحو مقتضی به اجرا درآورد ...
اختیار توزیع بنزین بر عهده دولت است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس در بودجه سال 1388 اختیار نحوه سهمیه‌بندی و توزیع بنزین را به دولت داد تا بر این اساس تصمیمات لازم را به نحو مقتضی به اجرا درآورد.

علی اصغر یوسف‌نژاد گفت: اظهار نظرهای افراد باید بر منطق استوار و در جهت اجرای قانون باشد.

محمد رویانیان رییس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت طی مصاحبه‌ای اعلام کرده بود، مطابق بودجه 88 دولت موظف بود از ابتدای سال سهمیه سوخت خودروها کاهش دهد، لذا کاهش 20 لیتری سهمیه‌بندی بنزین از اول دی ماه اعمال می‌شود و سهمیه‌بندی بنزین ماهیانه 80 لیتر خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باتوجه به این که مجلس اختیار قانونی توزیع و تعیین سهمیه‌بندی بنزین را در اختیار دولت قرار داده، این مصوبه جنبه قانونی داشته و قوه مجریه لازم است مصوبات مجلس را اجرایی کند.

وی خاطر نشان کرد: اگر دولت نمی‌خواهد یا قادر نیست مصوبات قانونی بودجه را اجرایی کند باید مراتب را به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام دهد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر اعلام دولت همراه با استدلال ، دلایل و مستندات، منطقی باشد مجلس هم برای تغییر و اصلاح قانون وارد عمل می‌شود.

عضو فراکسیون مدیریت شهری خاطر نشان کرد: فراکسیون مدیریت شهری در جلسه آینده رییس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت را به مجلس احضار می‌کند تا وی در خصوص دلایل و نحوه اظهار نظرهای خود و نیز وضعیت مصرف بنزین و نحوه عملکرد اجرایی توضیحاتی را ارائه دهد.

رویانیان رییس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت در بخشی از صحبت‌هایش یاد آوری کرده بود، باتوجه به اینکه تکلیف لایحه هدفمندکردن یارانه‌ها هنوز مشخص نیست چاره‌ای جز کاهش سهمیه‌بندی بنزین وجود نداشت.

یوسف‌نژاد تصریح کرد: دولت باید دلایل خود را مطرح کند چرا مصوبات مجلس را اجرایی نکرده به نحوی که 80 لیتر تعیین شده مطابق با بنزین تولیدات پالایشگاه‌های داخلی است و حق واردات نداشته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار امیدواری کرد: در جلسه آتی مسایل و ابهامات به وجود آمده در خصوص نحوه توزیع و سهمیه‌بندی بنزین برای افکار عمومی وجامعه مشخص و روشن شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 آذر 1388
آقای نماینده شما کجائید که ما در به در دنبال شمائیم ترا به خدا دفتر ارتباط مردمی خود را راه اندازی کن و به مشکلات ما هم رسیدگی کن ما باید برای یک مشکل باید بیائیم تهران خدمت شما. بعنوان یک همشهری پیشنهاد می کنم یک دفتر ارتباطی با مردم در ساری ایجاد نمائید.
نا شناس 21 آذر 1388
بابا این آقا آخر آخرها میاد و از مردم عذر خواهی میکنه
نا شناس 21 آذر 1388
مگه نماینده ها باید دفتر هم داشته باشند؟
نا شناس 21 آذر 1388
در ایامی که در ساری است می توانید به مرغداری رفته و مشکل خود را بیان کنید و او هم نامه می نویسد و یک بار رفتم و موفق شدم
تورش واش انزلی 21 آذر 1388
لطفا سردار رویانیان پاسخ دهند :
1- با توجه به مترو و انواع اتوبوس سریع السیر-بی ار تی- حتی اتوبوسهایی با بلیط 20 تومانی چه گلی به سر شهرستانی های سراسر کشور زده اید که می خواهید 20 لیتر از سهمیه سوخت آنها هم کم کنید؟
2- مدعی شده اید چون مقدار سهمیه بنزین زیاد است مردم سوار ماشین می شوند و باعث ترافیک و آلودگی هوای شهر می شوند ! سوال اینست که اگر تهران ترافیک دارد و هوای آن آلوده است آیا باید مردم شهرستانی سراسر ایران تاوان آنرا پس بدهند ؟ برفرض که این منطق درست باشد آیا بایداز سهمیه بنزین مردم سراسر کشور کسر شود ؟
3- با این امکاناتی که هر روز برای تهران تهیه می شود ولی هنوز درد واقعی تشخیص داده نشده است اگر با شهرستانیها نیز همانگونه برخورد شود که با تهرانیها (کاهش سهمیه بنزین) آیا موجب مهاجرت بی رویه شهرستانیها به تهران نمی شوید ؟
4- در آن صورت تا کی می خواهید بگوئید طبق آمار 20ساله گذشته هنوز آمار جمعیت تهران 6 ملیون نفر است ؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.